- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centrum nápovědy
- Můj účet
- Odhlásit se
Vlak Essen - Paříž ceny od 705,85 Kč
Essen až Paříž od vlak
Cesta z Essen do Paříž za vlak je 440,99 km a trvá 6 h 42 min. Denně jede 10 spojů, přičemž první odjíždí v 2:09 a poslední v 22:35. Je možné cestovat z Essen na Paříž pomocí vlak již za 705,85 Kč nebo až za 5 114,88 Kč. Nejlepší cena za tuto cestu je 705,85 Kč.
Nejnižší cena | 705,85 Kč |
Doba trvání cesty | 6 h 42 min |
Připojení za den | 10 |
Nejnižší cena | 705,85 Kč |
Nejvyšší cena | 5 114,88 Kč |
První odjezd | 2:09 |
Poslední odjezd | 22:35 |
Vzdálenost | 440,99 km |
Odjezd | Essen |
Příjezd | Paříž |
Nosiče | DB - Regional Express, Deutsche BahnVíce |
Vlak Vstupenky od Essen, NW do Paris
Porovnejte ceny a vstupenky od Essen, NW do Paris
Rezervujte předem a ušetřete
Pokud hledáte nejlepší nabídku pro svou cestu od Essen do Paříž, rezervace jízdenek na vlak předem je skvělý způsob, jak ušetřit peníze, ale mějte na paměti, že jízdenky v předprodeji jsou obvykle k dispozici až 3 měsíce před datem cesty.
Zůstaňte flexibilní s časem cestování a prozkoumejte cesty mimo špičku
Plánování výletů v době mimo špičku nejenže znamená, že se budete moci vyhnout davům, ale také vám může ušetřit peníze. Flexibilita s vaším rozvrhem a zvážením alternativních tras nebo časů výrazně ovlivní množství peněz, které utratíte za získání z Essen na Paříž.
Vždy zkontrolujte speciální nabídky
Kontrola nejnovějších nabídek může pomoci ušetřit spoustu peněz, takže se vyplatí věnovat čas procházení a porovnávání cen. Ujistěte se tedy, že dostanete na letenku tu nejlepší nabídku a využijte speciální ceny jízdného pro děti, mládež a seniory i slevy pro skupiny.
Odemkněte potenciál pomalejších vlaků nebo přípojných vlaků
Pokud plánujete výlet s flexibilním časem, proč se nerozhodnout pro vyhlídkovou trasu? Jízda pomalejšími vlaky nebo návaznými vlaky, které mají více zastávek, vám může ušetřit peníze na jízdence – rozhodně stojí za zvážení, zda se vám vejde do jízdního řádu.
Tip pro virail ✌: Rezervace 10 dní předem ušetří v průměru 10 %.
Cena s blížícím se datem odjezdu
Vlakové společnosti mohou účtovat vyšší ceny jízdenek, když se blíží datum odjezdu. Ceny v příštích dnech se mohou pohybovat od přibližně 281,81 Kč do 5 114,88 Kč, ale mohou se změnit. Naše rada je rezervovat co nejdříve, abyste na své cestě potenciálně ušetřili až 94%!
Nejlepší čas na rezervaci levných vlakových jízdenek z Essen do Paříž
Nejlevnější vlakové jízdenky Essen - Paříž lze najít za cenu 943,33 Kč, pokud budete mít štěstí, nebo v průměru za 1 444,08 Kč. Nejdražší lístek může stát až 3 671,99 Kč.
Najděte nejlepší den pro cestu do Paříž vlakem
Pokud cestujete do Paříž vlakem, chcete-li se vyhnout davům, můžete pomocí níže uvedeného grafu zkontrolovat, jak často naši zákazníci cestují v příštích 30 dnech. Průměrná doba cestování je mezi 6:30 a 9:00 ráno nebo mezi 16:00 a 19:00 večer. Mějte to prosím na paměti, když cestujete do místa odjezdu, protože můžete potřebovat více času na příjezd, zejména ve velkých městech!
Dopravci na této trase
Zjistěte více o dopravcích na této trase.
Deutsche Bahn je německá národní železniční společnost se sídlem v Berlíně v Německu, která provozuje rozsáhlou železniční síť po celém Německu, včetně vysokorychlostních meziměstských vlaků (ICE), regionálních vlaků a místních příměstských vlaků.
Eurobahn je soukromá železniční společnost působící v Německu. Byla založena v roce 1998 a nabízí regionální a příměstské vlaky v regionu Severní Porýní-Vestfálsko. Eurobahn provozuje několik linek, včetně S-Bahn Rhein-Ruhr, RB 61 a RB 52. Společnost je známá svými moderními vlaky a vysoce kvalitními službami, včetně bezplatného Wi-Fi a klimatizace. Eurobahn se zavázala k udržitelnosti a zavedla několik opatření ke snížení dopadu na životní prostředí, jako je používání energeticky účinných vlaků a podpora veřejné dopravy jako alternativy k jízdě autem.
Vlaky Eurocity (EC) jsou speciálně navrženy pro cestování na krátké a dlouhé vzdálenosti a spojují velká města v různých evropských zemích v rámci rozsáhlé mezinárodní vlakové dopravy. Vlaky Eurocity (EC) provozuje řada národních železničních společností po celé Evropě, včetně Deutsche Bahn (Německo), SNCF (Francie), Trenitalia (Itálie), SBB (Švýcarsko) a ÖBB (Rakousko). Služba Eurocity (EC) nabízí pravidelné jízdní řády a pohodlné spojení mezi významnými městy, jako je Paříž, Berlín, Milán a Vídeň.
Eurostar je vysokorychlostní osobní vlak spojující Londýn s několika městy v kontinentální Evropě, včetně Paříže, Bruselu a Amsterdamu. Eurostar, který byl spuštěn v roce 1994, se od té doby etabloval jako oblíbený způsob dopravy pro turisty a obchodní cestující. S rychlostmi dosahujícími až 300 km/h nabízejí vlaky Eurostar rychlost a šetrnost k životnímu prostředí.
FlixBus, společnost provozující dálkovou autobusovou dopravu, působí v Evropě i ve Spojených státech. Společnost byla založena v roce 2013 a stala se jedním z největších autobusových dopravců v Evropě, který spojuje více než 2 500 destinací ve 30 zemích. FlixBus pocházející z Německa se rychle rozšířil do sousedních zemí včetně Francie, Itálie, Dánska, Nizozemska a Chorvatska a zároveň nabízí pravidelné linky do Norska, Španělska a Anglie. S dostupnými tarify a pohodlným vybavením, jako je bezplatné Wi-Fi, elektrické zásuvky a palubní toalety, poskytuje FlixBus pohodlné a příjemné cestování.
Flixtrain je evropská nízkonákladová osobní železniční služba, která nabízí cenově dostupné a pohodlné cestování vlakem do různých destinací po celém Německu. Vlastní a provozuje ji FlixMobility, mateřská společnost FlixBus, což je oblíbená autobusová doprava v Evropě. Flixtrain jezdí na několika trasách, mimo jiné z Berlína do Stuttgartu, Berlína do Kolína nad Rýnem a Hamburku do Kolína nad Rýnem.
National Express je britská nadnárodní společnost veřejné dopravy, která provozuje autobusovou a železniční dopravu ve Velké Británii, Evropě, severní Africe a Severní Americe. Společnost byla založena v roce 1972 a sídlí v Birminghamu ve Velké Británii. National Express provozuje flotilu více než 1 600 autobusů, které obsluhují více než 900 destinací po celé Velké Británii. Společnost také provozuje železniční služby ve Spojeném království, včetně franšízy East Anglia.
ÖBB Nightjet, provozovaný Rakouskými spolkovými drahami (ÖBB), nabízí noční cestování vlakem mezi velkými evropskými městy a poskytuje pohodlný a pohodlný způsob, jak cestovat v noci. Vlaky Nightjet jsou vybaveny spacími kabinami, lehátky a sedadly, které cestujícím nabízejí pohodlný a pohodlný způsob cestování na dlouhé vzdálenosti, když spí. Služba funguje po celém Rakousku a rozšiřuje se do sousedních zemí, jako je Německo, Švýcarsko, Itálie a Česká republika.
SNCB je belgická národní železniční společnost. Společnost SNCB, založená v roce 1926, provozuje osobní a nákladní vlaky na belgické železniční síti, která zahrnuje více než 3 600 kilometrů tratí. Osobní služby SNCB zahrnují vnitrostátní a mezinárodní trasy se spojením do sousedních zemí, jako je Francie, Nizozemsko, Německo a Lucembursko. Společnost provozuje řadu typů vlaků, od vysokorychlostních vlaků jako Thalys a Eurostar až po regionální a příměstské vlaky.
TGV inOui, který nahrazuje tradiční služby TGV tím, že nabízí moderní modernizaci, je vysokorychlostní vlak provozovaný francouzskými národními drahami, SNCF, který usnadňuje prozkoumání přibližně 50 destinací v sousedních zemích, jako je Belgie, Německo a Španělsko. TGV inOUI je navržen tak, aby cestujícím nabízel větší pohodlí a flexibilitu, s funkcemi, jako jsou prostorná sedadla, Wi-Fi a cateringové služby. Spojuje velká města ve Francii a poskytuje rychlý, pohodlný a pohodlný způsob cestování.
TGV Lyria je vysokorychlostní vlak, který funguje mezi Francií a Švýcarskem. Jedná se o společný podnik mezi francouzskou národní železniční společností SNCF a SBB, švýcarskou národní železniční společností. Vlaky TGV Lyria jezdí na několika trasách mezi velkými městy ve Francii a Švýcarsku, včetně Paříže, Ženevy, Curychu, Basileje a Bernu. Vlaky jsou známé svou vysokou rychlostí, některé trasy dosahují rychlosti až 320 km/h (200 mph), což z nich dělá jeden z nejrychlejších vlaků v Evropě.
Thalys je provozovatel vysokorychlostních vlaků, který nabízí spojení mezi Francií, Belgií, Německem a Nizozemskem. Vlaky Thalys jezdí vysokou rychlostí a dosahují rychlosti až 300 km/h, což z nich dělá jeden z nejrychlejších a nejpohodlnějších způsobů cestování mezi městy v regionu. Vlaky mají moderní vybavení, včetně pohodlného sezení, Wi-Fi a možností stravování na palubě, díky čemuž jsou oblíbenou volbou pro obchodní cestující i turisty.
Express InterCity je typ vlakové dopravy, která funguje v mnoha zemích po celém světě. Je navržen tak, aby poskytoval rychlou a efektivní dopravu mezi velkými městy s omezenými zastávkami na cestě. Expresní vlaky InterCity obvykle nabízejí vybavení, jako je pohodlné sezení, klimatizace a palubní servis jídla a nápojů. Mohou mít také prvotřídní nebo business třídu sedadel pro cestující, kteří chtějí extra pohodlí a vybavení. Expresní vlaky InterCity jsou často oblíbenou volbou pro obchodní cestující, turisty a dojíždějící, kteří potřebují cestovat mezi městy rychle a pohodlně.
Regional Express (Rex) je australská letecká společnost, která provozuje pravidelné regionální lety do více než 60 destinací po celé Austrálii. Letecká společnost byla založena v roce 2002 a sídlí v Mascotu v Novém Jižním Walesu. Rex provozuje flotilu více než 60 letadel, včetně turbovrtulových Saab 340 a Boeingů 737-800NG. Letecká společnost se zaměřuje především na poskytování cenově dostupné letecké dopravy regionálním komunitám se silným důrazem na bezpečnost, spolehlivost a služby zákazníkům. Rex také nabízí věrnostní program Rex Business Flyer a má partnerství s dalšími leteckými společnostmi, jako jsou Qantas a Virgin Australia.
Regionalbahn je typ vlakové dopravy v Německu, která funguje na regionálních trasách a spojuje menší města s většími. Tyto vlaky jsou obvykle pomalejší než meziměstské vlaky, ale mají více zastávek a jsou cenově dostupnější. Vlaky Regionalbahn provozují různé společnosti, včetně Deutsche Bahn, a nabízejí jednodenní a vícedenní jízdenky. Vlaky často využívají dojíždějící a turisté, kteří chtějí poznávat venkov a menší města.
Typy vstupenek a zařízení od Essen do Paříž
Porovnejte různé typy jízdenek a zařízení, které poskytuje EuroCity, Eurostar a FlixTrain při cestování z Essen na Paříž.
Second Class
S vlaky Eurocity Deutsche Bahn vám jízdenka druhé třídy zaručí cenově dostupnější cestu. Během cesty máte přístup k základním zařízením, jako jsou elektrické zásuvky, klimatizace a barový vozík.First Class
Pokud si přejete pozvednout svůj zážitek z cestování na klidnějším místě s doplňkovými službami, jako jsou nastavitelná sedadla, více místa pro nohy, cateringové služby a výběr sedadel, můžete se rozhodnout pro jízdenky první třídou ve vlacích Eurocity Deutsche Bahn.Standard
Letenky Eurostar Standard jsou pro cestovatele s omezeným rozpočtem a jsou nejrozšířenější a cenově dostupnou možností. Mají však omezenou flexibilituStandard Premier
Vstupenky Eurostar Standard Premier nabízejí prvotřídní ekonomický zážitek, ideální pro práci v klidu a pohodlí, ale za vyšší cenu než Standard. Tato vstupenka zahrnuje prostor pro nohy navíc, jídlo zdarma a přístup k časopisům.Business Premier
Vstupenky Business Premier jsou prvotřídní variantou Eurostar s nejvyšším komfortem a flexibilitou, ale také nejdražší. S touto vstupenkou budete mít prostorné sezení, delikátní jídla podávaná na vašem sedadle, přístup do exkluzivních salonků a specializovanou asistenci.Standard
Standardní jízdenka na FlixTrain je běžná jízdenka / jízdenka druhé třídy. Standardní jízdenka Flixtrain vám nabízí pohodlné sedadlo, zaručenou Wi-Fi, přístup k elektrickým zásuvkám a jedno příruční a jedno odbavené zavazadlo s omezením velikosti.Sleeper cabin
Jedná se o nejpohodlnější letenky Nightjet, které obsahují jedno, dvou nebo třílůžkové kupé s postelemi, přikrývkami a polštáři pro dobrý spánek.Seated carriage
Tyto jízdenky jsou ideální pro kratší cesty během dne s pohodlnými sedadly v klimatizovaných vagónech.Couchette
Tyto jízdenky poskytují cenově dostupnější možnost cestování přes noc, s palandami ve sdílených kupé, které pojmou až 6 cestujících.Second
Jízdenky na vlak SNCB druhé třídy vám dávají možnost cestovat samostatně nebo ve skupině s cenově dostupnými možnostmi.First
Vozy první třídy snadno poznáte podle žlutého pruhu a čísla 1. Nabízejí více prostoru a klidnější prostředí. Při rušných dojíždění vlakem je vhodné zvolit první třídu.Second Class (The essentials)
Pro praktickou a cenově dostupnou cestu má TGV INOUI dvě tarify pro jízdenky druhé třídy: The Prems Second, cenově dostupnou variantu, a The Second, klasickou druhou třídu. Oba je lze vyměnit a vrátit peníze za určitých podmínek. Jízdenky Prem's jsou perfektní, pokud hledáte nejnižší ceny, začínající na pouhých 15 € a dostupné pro rezervaci až 4 měsíce předem.First Class (The comfort)
Lístky první třídy posouvají vaši cestu na další úroveň a nabízejí zvýšený komfort a exkluzivní výhody, včetně možnosti vybrat si místa v Tiché oblasti. Tato vstupenka navíc nabízí flexibilitu pro vaši rezervaci a poskytuje další výhody funkcím druhé třídy.Business Première (The flexibility)
Business Première nabízí prémiové výhody, jako jsou bezplatné výměny nebo vrácení peněz a exkluzivní vybavení včetně pokročilého Wi-Fi a přístupu do salonků Grand Voyageur, to vše při zajištění flexibility při rezervaci.Standard
Jízdenka STANDARD poskytuje cenově dostupný zážitek z cesty 2. třídou se třemi úrovněmi flexibility výměny a refundace – plná, částečná a žádná – na všech mezinárodních trasách Francie – Švýcarsko.Standard 1ère
Jízdenka STANDARD 1ÈRE poskytuje cenově výhodnou cestu první třídou s flexibilitou a přístupem ke všem vlakům, která je dostupná na všech mezinárodních trasách mezi Francií a Švýcarskem.Business 1ère
BUSINESS 1ÈRE vychází vstříc cestujícím, kteří hledají luxusní zážitek z cestování, s flexibilitou, přizpůsobeným vybavením a službami a je k dispozici na konkrétních trasách během pracovních dnů a ve vybraných časech v neděli.Standard
S lístkem The Standard můžete získat levné místo ve druhé třídě s rezervací předem. Bezplatná výměna do 7 dnů před odjezdem a vratná do 7 dnů před odjezdem, poté nevratná.Comfort
Sedačku první třídy můžete získat s tarifem The Comfort. Bezplatná výměna do 7 dnů před odjezdem a vratná do 7 dnů před odjezdem, poté nevratná.Premium
Můžete cestovat s přizpůsobenou sazbou s výhodami všech služeb prémiového tarifu. Zažijte pohodlnou cestu a maximální flexibilitu při provádění změn nebo zrušení až do poslední chvíle.Second Class
Druhá třída Deutshce Bahn zajišťuje pohodlnou cestu se standardním uspořádáním sedadel s bezplatným Wi-Fi, zásuvkou a. Cestující druhé třídy si mohou koupit jídlo a pití z baru/bistro vozu nebo restauračního vozu.First Class
Cestování první třídou s Deutsche Bahn poskytuje luxusní zážitek s pohodlnými sedadly a mnoha vymoženostmi, jako je prostorné sezení s personalizovanou službou na sedadle a exkluzivní přístup do salonku na hlavních nádražích. Cestující první třídy si mohou nechat doručit objednávky na svá místa, ale pokud nechcete čekat, můžete se navečeřet i v restauračním voze nebo si koupit jídlo a pití z baru/bistro vozu.Popis zařízení
Zjistěte více o různých zařízeních dostupných na palubě každého dopravce na této trase.
Essen až Paříž Emise CO2 od Vlak
Můžeme něco zlepšit?