- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centrum nápovědy
- Můj účet
- Odhlásit se
Vlak Colmar - Verona ceny od 310,55 Kč
Colmar až Verona od vlak
Cesta z Colmar do Verona za vlak je 404,44 km a trvá 10 h 0 min. Denně jede 36 spojů, přičemž první odjíždí v 5:18 a poslední v 20:23. Je možné cestovat z Colmar na Verona pomocí vlak již za 310,55 Kč nebo až za 3 458,63 Kč. Nejlepší cena za tuto cestu je 310,55 Kč.
Nejnižší cena | 310,55 Kč |
Doba trvání cesty | 10 h 0 min |
Připojení za den | 36 |
Nejnižší cena | 310,55 Kč |
Nejvyšší cena | 3 458,63 Kč |
První odjezd | 5:18 |
Poslední odjezd | 20:23 |
Vzdálenost | 404,44 km |
Odjezd | Colmar |
Příjezd | Verona |
Nosiče | Regionale Veloce, FrecciarossaVíce |
Vlak Vstupenky od Colmar do Verona
Porovnejte ceny a vstupenky od Colmar do Verona
Rezervujte předem a ušetřete
Pokud hledáte nejlepší nabídku pro svou cestu od Colmar do Verona, rezervace jízdenek na vlak předem je skvělý způsob, jak ušetřit peníze, ale mějte na paměti, že jízdenky v předprodeji jsou obvykle k dispozici až 3 měsíce před datem cesty.
Zůstaňte flexibilní s časem cestování a prozkoumejte cesty mimo špičku
Plánování výletů v době mimo špičku nejenže znamená, že se budete moci vyhnout davům, ale také vám může ušetřit peníze. Flexibilita s vaším rozvrhem a zvážením alternativních tras nebo časů výrazně ovlivní množství peněz, které utratíte za získání z Colmar na Verona.
Vždy zkontrolujte speciální nabídky
Kontrola nejnovějších nabídek může pomoci ušetřit spoustu peněz, takže se vyplatí věnovat čas procházení a porovnávání cen. Ujistěte se tedy, že dostanete na letenku tu nejlepší nabídku a využijte speciální ceny jízdného pro děti, mládež a seniory i slevy pro skupiny.
Odemkněte potenciál pomalejších vlaků nebo přípojných vlaků
Pokud plánujete výlet s flexibilním časem, proč se nerozhodnout pro vyhlídkovou trasu? Jízda pomalejšími vlaky nebo návaznými vlaky, které mají více zastávek, vám může ušetřit peníze na jízdence – rozhodně stojí za zvážení, zda se vám vejde do jízdního řádu.
Tip pro virail ✌: Rezervace 10 dní předem ušetří v průměru 10 %.
Nejlepší čas na rezervaci levných vlakových jízdenek z Colmar do Verona
Nejlevnější vlakové jízdenky Colmar - Verona lze najít za cenu 332,22 Kč, pokud budete mít štěstí, nebo v průměru za 1 137,39 Kč. Nejdražší lístek může stát až 2 977,59 Kč.
Najděte nejlepší den pro cestu do Verona vlakem
Pokud cestujete do Verona vlakem, chcete-li se vyhnout davům, můžete pomocí níže uvedeného grafu zkontrolovat, jak často naši zákazníci cestují v příštích 30 dnech. Průměrná doba cestování je mezi 6:30 a 9:00 ráno nebo mezi 16:00 a 19:00 večer. Mějte to prosím na paměti, když cestujete do místa odjezdu, protože můžete potřebovat více času na příjezd, zejména ve velkých městech!
Dopravci na této trase
Zjistěte více o dopravcích na této trase.
EuroNight je typ mezinárodní noční vlakové dopravy, která funguje v Evropě. Je provozován různými národními železničními společnostmi a nabízí pohodlné ubytování na spaní, jídelní vozy a další vybavení pro cestující na dlouhé vzdálenosti. Vlaky EuroNight obvykle jezdí mezi velkými městy v různých zemích, jako je Paříž a Berlín nebo Vídeň a Budapešť. Jsou často oblíbenou volbou pro cestovatele, kteří chtějí ušetřit čas a peníze kombinací nákladů na dopravu a ubytování. V posledních letech však bylo mnoho tras EuroNight zrušeno nebo nahrazeno vysokorychlostními vlaky, protože poptávka po nočním cestování klesla.
Vlaky Eurocity (EC) jsou speciálně navrženy pro cestování na krátké a dlouhé vzdálenosti a spojují velká města v různých evropských zemích v rámci rozsáhlé mezinárodní vlakové dopravy. Vlaky Eurocity (EC) provozuje řada národních železničních společností po celé Evropě, včetně Deutsche Bahn (Německo), SNCF (Francie), Trenitalia (Itálie), SBB (Švýcarsko) a ÖBB (Rakousko). Služba Eurocity (EC) nabízí pravidelné jízdní řády a pohodlné spojení mezi významnými městy, jako je Paříž, Berlín, Milán a Vídeň.
Eurocity je přeshraniční vlaková doprava, která spojuje velká města v Evropě. Jedná se o společný podnik mezi národními železničními společnostmi v různých zemích, jako jsou Deutsche Bahn v Německu, SNCF ve Francii a SBB ve Švýcarsku. Vlaky Eurocity nabízejí cestujícím pohodlné a pohodlné možnosti cestování s vybavením, jako je klimatizace, jídelní vozy a Wi-Fi. Služba funguje podle pravidelného jízdního řádu a zajišťuje spojení mezi městy jako Paříž, Berlín, Milán a Vídeň. Vlaky Eurocity jsou oblíbenou volbou pro cestovatele, kteří chtějí prozkoumat více destinací v Evropě bez potíží s řízením nebo létáním.
FlixBus, společnost provozující dálkovou autobusovou dopravu, působí v Evropě i ve Spojených státech. Společnost byla založena v roce 2013 a stala se jedním z největších autobusových dopravců v Evropě, který spojuje více než 2 500 destinací ve 30 zemích. FlixBus pocházející z Německa se rychle rozšířil do sousedních zemí včetně Francie, Itálie, Dánska, Nizozemska a Chorvatska a zároveň nabízí pravidelné linky do Norska, Španělska a Anglie. S dostupnými tarify a pohodlným vybavením, jako je bezplatné Wi-Fi, elektrické zásuvky a palubní toalety, poskytuje FlixBus pohodlné a příjemné cestování.
Frecciarossa, provozovaná Trenitalia, národní železniční společností, je renomovaná vysokorychlostní vlaková doprava v Itálii. Vlaky FRECCIAROSSA dosahující rychlosti až 300 km/h spojují velká města včetně Říma, Milána, Neapole, Florencie a Turína.
Vlaky Deutsche Bahn ICE (Intercity-Express), které mohou dosáhnout rychlosti až 320 km/h (200 mph), jsou vysokorychlostní vlaky provozované německou národní železniční společností Deutsche Bahn. Provozuje vlaky ICE na vnitrostátních i mezinárodních trasách a spojuje všechna velká města v Německu, včetně Berlína, Frankfurtu a Mnichova, a sousední země, jako je Rakousko, Belgie, Francie a Švýcarsko.
ÖBB Nightjet, provozovaný Rakouskými spolkovými drahami (ÖBB), nabízí noční cestování vlakem mezi velkými evropskými městy a poskytuje pohodlný a pohodlný způsob, jak cestovat v noci. Vlaky Nightjet jsou vybaveny spacími kabinami, lehátky a sedadly, které cestujícím nabízejí pohodlný a pohodlný způsob cestování na dlouhé vzdálenosti, když spí. Služba funguje po celém Rakousku a rozšiřuje se do sousedních zemí, jako je Německo, Švýcarsko, Itálie a Česká republika.
Railjet Xpress je vysokorychlostní vlak provozovaný rakouskými spolkovými drahami (ÖBB), který spojuje velká města v Rakousku, Německu, Švýcarsku a Maďarsku. Vlaky Railjet Xpress mají maximální rychlost 230 km/h a nabízejí možnost sezení první a druhé třídy. Od prosince 2018 byly rychlejší vlaky Railjet jezdící mezi Salcburkem a Vídní označeny jako Railjet Express (RJX). Tyto vlaky zastavují pouze v Linci a Sankt Pöltenu, čímž se odlišují od vlaků, které zahrnují další zastávky ve Vöcklabruck, Attnang-Puchheim, Wels, Sankt Valentin, Amstetten a Tullnerfeld.
SNCF, francouzská národní železniční společnost, nabízí TER, komplexní regionální vlakovou dopravu. Vlaky TER (Transport Express Régional) spojují města a vesnice v rámci regionů Francie a nabízejí místní dopravu pro dojíždějící a turisty, kteří prozkoumávají regionální kulturu, krajinu a zajímavosti prostřednictvím své rozsáhlé sítě regionálních tras. Vlaky TER jsou pomalejší než vysokorychlostní vlaky, ale nabízejí cenově dostupnější a pohodlnější alternativu pro kratší cesty v rámci regionů.
TGV Duplex je vysokorychlostní vlak provozovaný francouzskou národní železniční společností SNCF. Jedná se o dvoupatrový vlak, který může dosáhnout rychlosti až 320 km/h (200 mph) a je určen pro přepravu cestujících na dlouhé vzdálenosti. Je také šetrný k životnímu prostředí, se sníženou hladinou hluku a nižšími emisemi uhlíku ve srovnání s jinými druhy dopravy. Tento typ vlaku je součástí služby TGV inOui.
Regional Express (Rex) je australská letecká společnost, která provozuje pravidelné regionální lety do více než 60 destinací po celé Austrálii. Letecká společnost byla založena v roce 2002 a sídlí v Mascotu v Novém Jižním Walesu. Rex provozuje flotilu více než 60 letadel, včetně turbovrtulových Saab 340 a Boeingů 737-800NG. Letecká společnost se zaměřuje především na poskytování cenově dostupné letecké dopravy regionálním komunitám se silným důrazem na bezpečnost, spolehlivost a služby zákazníkům. Rex také nabízí věrnostní program Rex Business Flyer a má partnerství s dalšími leteckými společnostmi, jako jsou Qantas a Virgin Australia.
I když nejsou tak rychlé jako vysokorychlostní vlaky ICE, vlaky InterCity Deutsche Bahn se mohou pochlubit rychlostí až 200 km/h a nabízejí prostorné vagóny a možnosti stravování. Tyto vlaky fungují na mnoha německých trasách, jako je Kolín-Hamburk, a také do mezinárodních destinací, včetně Amsterdamu a Lucemburska. Na některých trasách jezdí dokonce dvoupatrové vlaky.
Typy vstupenek a zařízení od Colmar do Verona
Porovnejte různé typy jízdenek a zařízení, které poskytuje EuroCity, Frecciarossa a Nightjet při cestování z Colmar na Verona.
Second Class
S vlaky Eurocity Deutsche Bahn vám jízdenka druhé třídy zaručí cenově dostupnější cestu. Během cesty máte přístup k základním zařízením, jako jsou elektrické zásuvky, klimatizace a barový vozík.First Class
Pokud si přejete pozvednout svůj zážitek z cestování na klidnějším místě s doplňkovými službami, jako jsou nastavitelná sedadla, více místa pro nohy, cateringové služby a výběr sedadel, můžete se rozhodnout pro jízdenky první třídou ve vlacích Eurocity Deutsche Bahn.Standard
Standardní je základní úroveň služeb a zahrnuje pohodlné sedadlo a přístup k základním palubním službám. Coachy 5-8 jsou pro úroveň Standard se sedadly potaženými šedou ekokůží.Premium
Prémiová služba zahrnuje širší sedadlo, více prostoru pro nohy a přístup k dalšímu vybavení, jako je welcome drink a výběr novin. Trenér 4 ve vlaku Frecciarossa 1000 je vyhrazen pro prémiovou úroveň.Executive
Executive je nejvyšší úroveň služeb a zahrnuje veškeré vybavení úrovně Business, stejně jako osobní zábavní systém a gurmánská jídla podávaná oddaným šéfkuchařem na palubě.Business
Business služba je určena pro obchodní cestující a zahrnuje veškeré vybavení prémiové úrovně, stejně jako přístup do vyhrazeného Business Lounge a přednostní nástup. Trenéři 2 a 3 Frecciarossa 1000 jsou vyhrazeny pro úroveň služeb Business.Sleeper cabin
Jedná se o nejpohodlnější letenky Nightjet, které obsahují jedno, dvou nebo třílůžkové kupé s postelemi, přikrývkami a polštáři pro dobrý spánek.Seated carriage
Tyto jízdenky jsou ideální pro kratší cesty během dne s pohodlnými sedadly v klimatizovaných vagónech.Couchette
Tyto jízdenky poskytují cenově dostupnější možnost cestování přes noc, s palandami ve sdílených kupé, které pojmou až 6 cestujících.Standard
Vlakové jízdenky TER mají fixní tarif „Tarif Normal“ a platí pro jednu cestu do půlnoci následujícího dne po ověření v automatech na razítka na nástupišti. Některé regiony mohou nabízet slevy mimo špičku.Second Class
Ve vlacích SBB Intercity je kromě základního vybavení pro jízdenku druhé třídy k dispozici rodinná zóna speciálně navržená tak, aby nabídla pohodlí rodinám s dětmi. Pokud dostanete během cesty hlad, můžete si pochutnat na chutných jídlech v restauračním voze.First Class
V první třídě SBB Intercity můžete těžit z osobní elektrické zásuvky, pohodlnějších sedadel a většího zavazadlového prostoru. Některé IC vlaky také nabízejí klidné zóny a obchodní zóny.Popis zařízení
Zjistěte více o různých zařízeních dostupných na palubě každého dopravce na této trase.
Colmar až Verona Emise CO2 od Vlak
Můžeme něco zlepšit?