- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centrum nápovědy
- Můj účet
- Odhlásit se
Vlak Antverpy - Oberstdorf ceny od 864,66 Kč
Najděte nejlevnější jízdenku pro váš výlet
Antverpy až Oberstdorf od vlak
Cesta z Antverpy do Oberstdorf za vlak je 601,28 km a trvá 11 h 10 min. Denně jede 162 spojů, přičemž první odjíždí v 5:06 a poslední v 23:32. Je možné cestovat z Antverpy na Oberstdorf pomocí vlak již za 864,66 Kč nebo až za 5 412,03 Kč. Nejlepší cena za tuto cestu je 864,66 Kč.
Nejnižší cena | 864,66 Kč |
Doba trvání cesty | 11 h 10 min |
Připojení za den | 162 |
Nejnižší cena | 864,66 Kč |
Nejvyšší cena | 5 412,03 Kč |
První odjezd | 5:06 |
Poslední odjezd | 23:32 |
Vzdálenost | 601,28 km |
Odjezd | Antverpy |
Příjezd | Oberstdorf |
Nosiče | Nightjet, FernbusVíce |
Vlak Vstupenky od Antwerp do Oberstdorf
Porovnejte ceny a vstupenky od Antwerp do Oberstdorf
Rezervujte předem a ušetřete
Pokud hledáte nejlepší nabídku pro svou cestu od Antverpy do Oberstdorf, rezervace jízdenek na vlak předem je skvělý způsob, jak ušetřit peníze, ale mějte na paměti, že jízdenky v předprodeji jsou obvykle k dispozici až 3 měsíce před datem cesty.
Zůstaňte flexibilní s časem cestování a prozkoumejte cesty mimo špičku
Plánování výletů v době mimo špičku nejenže znamená, že se budete moci vyhnout davům, ale také vám může ušetřit peníze. Flexibilita s vaším rozvrhem a zvážením alternativních tras nebo časů výrazně ovlivní množství peněz, které utratíte za získání z Antverpy na Oberstdorf.
Vždy zkontrolujte speciální nabídky
Kontrola nejnovějších nabídek může pomoci ušetřit spoustu peněz, takže se vyplatí věnovat čas procházení a porovnávání cen. Ujistěte se tedy, že dostanete na letenku tu nejlepší nabídku a využijte speciální ceny jízdného pro děti, mládež a seniory i slevy pro skupiny.
Odemkněte potenciál pomalejších vlaků nebo přípojných vlaků
Pokud plánujete výlet s flexibilním časem, proč se nerozhodnout pro vyhlídkovou trasu? Jízda pomalejšími vlaky nebo návaznými vlaky, které mají více zastávek, vám může ušetřit peníze na jízdence – rozhodně stojí za zvážení, zda se vám vejde do jízdního řádu.
Tip pro virail ✌: Rezervace 10 dní předem ušetří v průměru 10 %.
Nejlepší čas na rezervaci levných vlakových jízdenek z Antverpy do Oberstdorf
Nejlevnější vlakové jízdenky Antverpy - Oberstdorf lze najít za cenu 560,20 Kč, pokud budete mít štěstí, nebo v průměru za 1 581,11 Kč. Nejdražší lístek může stát až 2 313,87 Kč.
Najděte nejlepší den pro cestu do Oberstdorf vlakem
Pokud cestujete do Oberstdorf vlakem, chcete-li se vyhnout davům, můžete pomocí níže uvedeného grafu zkontrolovat, jak často naši zákazníci cestují v příštích 30 dnech. Průměrná doba cestování je mezi 6:30 a 9:00 ráno nebo mezi 16:00 a 19:00 večer. Mějte to prosím na paměti, když cestujete do místa odjezdu, protože můžete potřebovat více času na příjezd, zejména ve velkých městech!
Dopravci na této trase
Zjistěte více o dopravcích na této trase.
Eurobahn je soukromá železniční společnost působící v Německu. Byla založena v roce 1998 a nabízí regionální a příměstské vlaky v regionu Severní Porýní-Vestfálsko. Eurobahn provozuje několik linek, včetně S-Bahn Rhein-Ruhr, RB 61 a RB 52. Společnost je známá svými moderními vlaky a vysoce kvalitními službami, včetně bezplatného Wi-Fi a klimatizace. Eurobahn se zavázala k udržitelnosti a zavedla několik opatření ke snížení dopadu na životní prostředí, jako je používání energeticky účinných vlaků a podpora veřejné dopravy jako alternativy k jízdě autem.
Eurostar je vysokorychlostní osobní vlak spojující Londýn s několika městy v kontinentální Evropě, včetně Paříže, Bruselu a Amsterdamu. Eurostar, který byl spuštěn v roce 1994, se od té doby etabloval jako oblíbený způsob dopravy pro turisty a obchodní cestující. S rychlostmi dosahujícími až 300 km/h nabízejí vlaky Eurostar rychlost a šetrnost k životnímu prostředí.
National Express je britská nadnárodní společnost veřejné dopravy, která provozuje autobusovou a železniční dopravu ve Velké Británii, Evropě, severní Africe a Severní Americe. Společnost byla založena v roce 1972 a sídlí v Birminghamu ve Velké Británii. National Express provozuje flotilu více než 1 600 autobusů, které obsluhují více než 900 destinací po celé Velké Británii. Společnost také provozuje železniční služby ve Spojeném království, včetně franšízy East Anglia.
ÖBB Nightjet, provozovaný Rakouskými spolkovými drahami (ÖBB), nabízí noční cestování vlakem mezi velkými evropskými městy a poskytuje pohodlný a pohodlný způsob, jak cestovat v noci. Vlaky Nightjet jsou vybaveny spacími kabinami, lehátky a sedadly, které cestujícím nabízejí pohodlný a pohodlný způsob cestování na dlouhé vzdálenosti, když spí. Služba funguje po celém Rakousku a rozšiřuje se do sousedních zemí, jako je Německo, Švýcarsko, Itálie a Česká republika.
TGV znamená Train à Grande Vitesse, což v překladu znamená vysokorychlostní vlak. Jedná se o typ vysokorychlostního vlaku, který funguje ve Francii a dalších částech Evropy. TGV byl poprvé představen v roce 1981 a od té doby se stal oblíbeným způsobem přepravy pro vnitrostátní i mezinárodní cestování. TGV (Train à Grande Vitesse) nyní označuje typ vlaku, který může na vysokorychlostních tratích ve Francii dosáhnout rychlosti 320 km/h. Ve Francii a Evropě existují dva typy TGV provozované společností SNCF Voyageurs: TGV INOUI, které nabízí vyšší úroveň komfortu, a nízkonákladové TGV OUIGO.
TGV inOui, který nahrazuje tradiční služby TGV tím, že nabízí moderní modernizaci, je vysokorychlostní vlak provozovaný francouzskými národními drahami, SNCF, který usnadňuje prozkoumání přibližně 50 destinací v sousedních zemích, jako je Belgie, Německo a Španělsko. TGV inOUI je navržen tak, aby cestujícím nabízel větší pohodlí a flexibilitu, s funkcemi, jako jsou prostorná sedadla, Wi-Fi a cateringové služby. Spojuje velká města ve Francii a poskytuje rychlý, pohodlný a pohodlný způsob cestování.
Express InterCity je typ vlakové dopravy, která funguje v mnoha zemích po celém světě. Je navržen tak, aby poskytoval rychlou a efektivní dopravu mezi velkými městy s omezenými zastávkami na cestě. Expresní vlaky InterCity obvykle nabízejí vybavení, jako je pohodlné sezení, klimatizace a palubní servis jídla a nápojů. Mohou mít také prvotřídní nebo business třídu sedadel pro cestující, kteří chtějí extra pohodlí a vybavení. Expresní vlaky InterCity jsou často oblíbenou volbou pro obchodní cestující, turisty a dojíždějící, kteří potřebují cestovat mezi městy rychle a pohodlně.
Regional Express (Rex) je australská letecká společnost, která provozuje pravidelné regionální lety do více než 60 destinací po celé Austrálii. Letecká společnost byla založena v roce 2002 a sídlí v Mascotu v Novém Jižním Walesu. Rex provozuje flotilu více než 60 letadel, včetně turbovrtulových Saab 340 a Boeingů 737-800NG. Letecká společnost se zaměřuje především na poskytování cenově dostupné letecké dopravy regionálním komunitám se silným důrazem na bezpečnost, spolehlivost a služby zákazníkům. Rex také nabízí věrnostní program Rex Business Flyer a má partnerství s dalšími leteckými společnostmi, jako jsou Qantas a Virgin Australia.
Regionalbahn je typ vlakové dopravy v Německu, která funguje na regionálních trasách a spojuje menší města s většími. Tyto vlaky jsou obvykle pomalejší než meziměstské vlaky, ale mají více zastávek a jsou cenově dostupnější. Vlaky Regionalbahn provozují různé společnosti, včetně Deutsche Bahn, a nabízejí jednodenní a vícedenní jízdenky. Vlaky často využívají dojíždějící a turisté, kteří chtějí poznávat venkov a menší města.
I když nejsou tak rychlé jako vysokorychlostní vlaky ICE, vlaky InterCity Deutsche Bahn se mohou pochlubit rychlostí až 200 km/h a nabízejí prostorné vagóny a možnosti stravování. Tyto vlaky fungují na mnoha německých trasách, jako je Kolín-Hamburk, a také do mezinárodních destinací, včetně Amsterdamu a Lucemburska. Na některých trasách jezdí dokonce dvoupatrové vlaky.
Typy vstupenek a zařízení od Antverpy do Oberstdorf
Porovnejte různé typy jízdenek a zařízení, které poskytuje Eurostar, Nightjet a TGV inOui při cestování z Antverpy na Oberstdorf.
Standard
Letenky Eurostar Standard jsou pro cestovatele s omezeným rozpočtem a jsou nejrozšířenější a cenově dostupnou možností. Mají však omezenou flexibilituStandard Premier
Vstupenky Eurostar Standard Premier nabízejí prvotřídní ekonomický zážitek, ideální pro práci v klidu a pohodlí, ale za vyšší cenu než Standard. Tato vstupenka zahrnuje prostor pro nohy navíc, jídlo zdarma a přístup k časopisům.Business Premier
Vstupenky Business Premier jsou prvotřídní variantou Eurostar s nejvyšším komfortem a flexibilitou, ale také nejdražší. S touto vstupenkou budete mít prostorné sezení, delikátní jídla podávaná na vašem sedadle, přístup do exkluzivních salonků a specializovanou asistenci.Sleeper cabin
Jedná se o nejpohodlnější letenky Nightjet, které obsahují jedno, dvou nebo třílůžkové kupé s postelemi, přikrývkami a polštáři pro dobrý spánek.Seated carriage
Tyto jízdenky jsou ideální pro kratší cesty během dne s pohodlnými sedadly v klimatizovaných vagónech.Couchette
Tyto jízdenky poskytují cenově dostupnější možnost cestování přes noc, s palandami ve sdílených kupé, které pojmou až 6 cestujících.Second Class (The essentials)
Pro praktickou a cenově dostupnou cestu má TGV INOUI dvě tarify pro jízdenky druhé třídy: The Prems Second, cenově dostupnou variantu, a The Second, klasickou druhou třídu. Oba je lze vyměnit a vrátit peníze za určitých podmínek. Jízdenky Prem's jsou perfektní, pokud hledáte nejnižší ceny, začínající na pouhých 15 € a dostupné pro rezervaci až 4 měsíce předem.First Class (The comfort)
Lístky první třídy posouvají vaši cestu na další úroveň a nabízejí zvýšený komfort a exkluzivní výhody, včetně možnosti vybrat si místa v Tiché oblasti. Tato vstupenka navíc nabízí flexibilitu pro vaši rezervaci a poskytuje další výhody funkcím druhé třídy.Business Première (The flexibility)
Business Première nabízí prémiové výhody, jako jsou bezplatné výměny nebo vrácení peněz a exkluzivní vybavení včetně pokročilého Wi-Fi a přístupu do salonků Grand Voyageur, to vše při zajištění flexibility při rezervaci.Second Class
Druhá třída Deutshce Bahn zajišťuje pohodlnou cestu se standardním uspořádáním sedadel s bezplatným Wi-Fi, zásuvkou a. Cestující druhé třídy si mohou koupit jídlo a pití z baru/bistro vozu nebo restauračního vozu.First Class
Cestování první třídou s Deutsche Bahn poskytuje luxusní zážitek s pohodlnými sedadly a mnoha vymoženostmi, jako je prostorné sezení s personalizovanou službou na sedadle a exkluzivní přístup do salonku na hlavních nádražích. Cestující první třídy si mohou nechat doručit objednávky na svá místa, ale pokud nechcete čekat, můžete se navečeřet i v restauračním voze nebo si koupit jídlo a pití z baru/bistro vozu.Second Class
Ve vlacích SBB Intercity je kromě základního vybavení pro jízdenku druhé třídy k dispozici rodinná zóna speciálně navržená tak, aby nabídla pohodlí rodinám s dětmi. Pokud dostanete během cesty hlad, můžete si pochutnat na chutných jídlech v restauračním voze.First Class
V první třídě SBB Intercity můžete těžit z osobní elektrické zásuvky, pohodlnějších sedadel a většího zavazadlového prostoru. Některé IC vlaky také nabízejí klidné zóny a obchodní zóny.Popis zařízení
Zjistěte více o různých zařízeních dostupných na palubě každého dopravce na této trase.
Antverpy až Oberstdorf Emise CO2 od Vlak
Můžeme něco zlepšit?