- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centrum nápovědy
- Můj účet
- Odhlásit se
Autobus Neapol - Antverpy ceny od 2 784,69 Kč
Neapol až Antverpy od autobus
Cesta z Neapol do Antverpy za autobus je 1 381,53 km a trvá 33 h 44 min. Denně jede 10 spojů, přičemž první odjíždí v 2:35 a poslední v 13:50. Je možné cestovat z Neapol na Antverpy pomocí autobus již za 2 784,69 Kč nebo až za 10 642,60 Kč. Nejlepší cena za tuto cestu je 2 784,69 Kč.
Nejnižší cena | 2 784,69 Kč |
Doba trvání cesty | 33 h 44 min |
Připojení za den | 10 |
Nejnižší cena | 2 784,69 Kč |
Nejvyšší cena | 10 642,60 Kč |
První odjezd | 2:35 |
Poslední odjezd | 13:50 |
Vzdálenost | 1 381,53 km |
Odjezd | Neapol |
Příjezd | Antverpy |
Nosiče | Thalys, FrecciarossaVíce |
Autobus Vstupenky od Naples do Antwerp
Porovnejte ceny a vstupenky od Naples do Antwerp
Rezervujte předem a ušetřete
Pokud hledáte nejlepší nabídku pro svou cestu od Neapol do Antverpy, rezervace jízdenek na vlak předem je skvělý způsob, jak ušetřit peníze, ale mějte na paměti, že jízdenky v předprodeji jsou obvykle k dispozici až 3 měsíce před datem cesty.
Zůstaňte flexibilní s časem cestování a prozkoumejte cesty mimo špičku
Plánování výletů v době mimo špičku nejenže znamená, že se budete moci vyhnout davům, ale také vám může ušetřit peníze. Flexibilita s vaším rozvrhem a zvážením alternativních tras nebo časů výrazně ovlivní množství peněz, které utratíte za získání z Neapol na Antverpy.
Vždy zkontrolujte speciální nabídky
Kontrola nejnovějších nabídek může pomoci ušetřit spoustu peněz, takže se vyplatí věnovat čas procházení a porovnávání cen. Ujistěte se tedy, že dostanete na letenku tu nejlepší nabídku a využijte speciální ceny jízdného pro děti, mládež a seniory i slevy pro skupiny.
Odemkněte potenciál pomalejších vlaků nebo přípojných vlaků
Pokud plánujete výlet s flexibilním časem, proč se nerozhodnout pro vyhlídkovou trasu? Jízda pomalejšími vlaky nebo návaznými vlaky, které mají více zastávek, vám může ušetřit peníze na jízdence – rozhodně stojí za zvážení, zda se vám vejde do jízdního řádu.
Tip pro virail ✌: Rezervace 10 dní předem ušetří v průměru 10 %.
Nejlepší čas na rezervaci levných autobusových jízdenek od Neapol do Antverpy
Nejlevnější autobusové jízdenky Neapol - Antverpy lze najít za cenu 2 104,16 Kč, pokud budete mít štěstí, nebo v průměru za 2 397,21 Kč. Nejdražší tiket může stát až 3 224,81 Kč.
Najděte nejlepší den pro cestu do Antverpy autobusem
Pokud cestujete do Antverpy autobusem, chcete-li se vyhnout davům, můžete pomocí níže uvedeného grafu zkontrolovat, jak často naši zákazníci cestují v příštích 30 dnech. Průměrná doba cestování je mezi 6:30 a 9:00 ráno nebo mezi 16:00 a 19:00 večer. Mějte to prosím na paměti, když cestujete do místa odjezdu, protože můžete potřebovat více času na příjezd, zejména ve velkých městech!
Dopravci na této trase
Zjistěte více o dopravcích na této trase.
BlaBlaCar Bus je dálková autobusová doprava dostupná v mnoha zemích, včetně Francie, Německa a regionu Beneluxu. Je dceřinou společností BlaBlaCar, platformy pro spolujízdu. BlaBlaCar. Společnost provozuje autobusy do a ze stanic, jako je Paris Bercy Seine, Rotterdam CS Bus Station, Sloterdijk Bus Station, Brussels Midi West Train, Milán, Barcelona North Bus Station, Charles de Letiště Gaulle 3, vlak Annecy, letiště Stuttgart a autobusové nádraží Victoria.
FlixBus, společnost provozující dálkovou autobusovou dopravu, působí v Evropě i ve Spojených státech. Společnost byla založena v roce 2013 a stala se jedním z největších autobusových dopravců v Evropě, který spojuje více než 2 500 destinací ve 30 zemích. FlixBus pocházející z Německa se rychle rozšířil do sousedních zemí včetně Francie, Itálie, Dánska, Nizozemska a Chorvatska a zároveň nabízí pravidelné linky do Norska, Španělska a Anglie. S dostupnými tarify a pohodlným vybavením, jako je bezplatné Wi-Fi, elektrické zásuvky a palubní toalety, poskytuje FlixBus pohodlné a příjemné cestování.
Frecciarossa, provozovaná Trenitalia, národní železniční společností, je renomovaná vysokorychlostní vlaková doprava v Itálii. Vlaky FRECCIAROSSA dosahující rychlosti až 300 km/h spojují velká města včetně Říma, Milána, Neapole, Florencie a Turína.
Itabus je autobusová společnost, která působí v Itálii a nabízí dálkové autobusové spoje mezi velkými městy a letišti. Poskytuje služby do Milána, Říma, Boloně, Benátek a dalších klíčových měst v Itálii. Itabus si klade za cíl poskytovat cestujícím cenově dostupné a udržitelné možnosti cestování se zaměřením na snižování emisí uhlíku a podporu ekologických postupů.
V roce 2013 představila francouzská národní železniční společnost SNCF OUIGO, která nabízí cenově dostupné možnosti cestování TGV. Vyberte si mezi bleskově rychlým OUIGO Grande Vitesse dosahujícím rychlosti 300 km/h nebo klidnějším OUIGO Classique, který nabízí nostalgický zážitek z jízdy vlakem.
SNCB je belgická národní železniční společnost. Společnost SNCB, založená v roce 1926, provozuje osobní a nákladní vlaky na belgické železniční síti, která zahrnuje více než 3 600 kilometrů tratí. Osobní služby SNCB zahrnují vnitrostátní a mezinárodní trasy se spojením do sousedních zemí, jako je Francie, Nizozemsko, Německo a Lucembursko. Společnost provozuje řadu typů vlaků, od vysokorychlostních vlaků jako Thalys a Eurostar až po regionální a příměstské vlaky.
Société Nationale des Chemins de fer Français, neboli SNCF, je název francouzské národní železniční společnosti. Prozkoumejte krásu Francie s železniční dopravou SNCF a vyberte si ze tří hlavních vlaků SNCF - TGV inOui, TER a INTERCITÉS - pro cestování po vnitrostátních, regionálních a místních trasách, včetně vysokorychlostních vlaků odjíždějících z pařížských vlakových nádraží. SNCF si také klade za cíl revoluci v udržitelném cestování tím, že se stane prvním světově neutrálním operátorem, který cestujícím nabízí tuto ekologicky šetrnou službu bez dalších nákladů.
Thalys je provozovatel vysokorychlostních vlaků, který nabízí spojení mezi Francií, Belgií, Německem a Nizozemskem. Vlaky Thalys jezdí vysokou rychlostí a dosahují rychlosti až 300 km/h, což z nich dělá jeden z nejrychlejších a nejpohodlnějších způsobů cestování mezi městy v regionu. Vlaky mají moderní vybavení, včetně pohodlného sezení, Wi-Fi a možností stravování na palubě, díky čemuž jsou oblíbenou volbou pro obchodní cestující i turisty.
Union Ivkoni je bulharská autobusová společnost, která působí v tuzemsku i v zahraničí. Společnost byla založena v roce 1992 a stala se jedním z největších autobusových operátorů v Bulharsku s vozovým parkem více než 1000 autobusů. Union Ivkoni nabízí širokou škálu služeb, včetně pravidelných autobusových linek, charterových služeb a mezinárodních linek do destinací po celé Evropě. Společnost je známá svým moderním vozovým parkem, pohodlnými autobusy a spolehlivým servisem.
Typy vstupenek a zařízení od Neapol do Antverpy
Porovnejte různé typy jízdenek a zařízení, které poskytuje Frecciarossa, OUIGO a SNCB při cestování z Neapol na Antverpy.
Standard
Standardní je základní úroveň služeb a zahrnuje pohodlné sedadlo a přístup k základním palubním službám. Coachy 5-8 jsou pro úroveň Standard se sedadly potaženými šedou ekokůží.Premium
Prémiová služba zahrnuje širší sedadlo, více prostoru pro nohy a přístup k dalšímu vybavení, jako je welcome drink a výběr novin. Trenér 4 ve vlaku Frecciarossa 1000 je vyhrazen pro prémiovou úroveň.Executive
Executive je nejvyšší úroveň služeb a zahrnuje veškeré vybavení úrovně Business, stejně jako osobní zábavní systém a gurmánská jídla podávaná oddaným šéfkuchařem na palubě.Business
Business služba je určena pro obchodní cestující a zahrnuje veškeré vybavení prémiové úrovně, stejně jako přístup do vyhrazeného Business Lounge a přednostní nástup. Trenéři 2 a 3 Frecciarossa 1000 jsou vyhrazeny pro úroveň služeb Business.Standard Class / TGV
OUIGO Grande Vitesse nabízí jednu třídu, podobnou cestování druhé třídě, což odpovídá za dostupné ceny letenek. Jízdné pro dospělé začíná na 10 EUR v závislosti na destinaci, zatímco děti mohou cestovat za 5 EUR. Vstupenky na OUIGO lze zakoupit pouze online.Standard Class / Classical
OUIGO Train Classique má pouze jednu třídu, což je ekvivalent cestování druhou třídou, a proto jsou ceny jízdenek levné. Jízdenky jsou k dispozici od 10 EUR pro dospělé (v závislosti na destinaci) a 5 EUR pro děti a jízdenky na vlak OUIGO jsou k dispozici pouze online.Second
Jízdenky na vlak SNCB druhé třídy vám dávají možnost cestovat samostatně nebo ve skupině s cenově dostupnými možnostmi.First
Vozy první třídy snadno poznáte podle žlutého pruhu a čísla 1. Nabízejí více prostoru a klidnější prostředí. Při rušných dojíždění vlakem je vhodné zvolit první třídu.Standard
S lístkem The Standard můžete získat levné místo ve druhé třídě s rezervací předem. Bezplatná výměna do 7 dnů před odjezdem a vratná do 7 dnů před odjezdem, poté nevratná.Comfort
Sedačku první třídy můžete získat s tarifem The Comfort. Bezplatná výměna do 7 dnů před odjezdem a vratná do 7 dnů před odjezdem, poté nevratná.Premium
Můžete cestovat s přizpůsobenou sazbou s výhodami všech služeb prémiového tarifu. Zažijte pohodlnou cestu a maximální flexibilitu při provádění změn nebo zrušení až do poslední chvíle.Popis zařízení
Zjistěte více o různých zařízeních dostupných na palubě každého dopravce na této trase.
Neapol až Antverpy Emise CO2 od Autobus
Můžeme něco zlepšit?